miercuri, 8 iunie 2011

Sa va povestesc cum am pierdut eu 2 milioane...

Chiar inainte sa ii am :)). M-am angajat si eu, ca operator chestionare la o firma din bucuresti. Si ce sa vezi... nu mi-a ajuns timpul sa le fac pe toate, asa ca m-am decis sa il completez eu pe ultimul ( pana la urma si parerea mea e importanta nu? ). am scris eu frumos un alt nume...si numarul de telefon al verisoarei mele . Pas gresit!!! :)) Eu desteapta i-am trimis mesaj, gandindu-ma ca se prinde despre ce e vorba( adica na, stia k ma angajasem ), dar ea bineinteles nu s-a prins :)))). Suprprizaaaa....azi ma suna varamea si imi spune ca au sunat-o respectivii si au intrebat-o daca a participat la un sondaj de opinie bla bla bla...si ea ce credeti k a zis?? k e varamaea =)))...cum ma sa zica ca e varameaaaa??? =))) . S-au dus, nici nu i-am avut si s-au dus :(( ( sa intelegeti, daca incerci sa ii pacalesti si isi dau seama nu te mai platesc deloc pe luna respectiva- posibil sa te dea si afara- bine nu-i asta baiu` da mai aveam 1 sapt si primeam baniiii. Acu na poate trec cu vederea, dar nu cred :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu